26 apr. 2013

Long time...

Nu var det ett tag sen det skrevs något i bloggen, det beror nog mest på att det inte hänt något skoj alls. Jag har bara varit hostig och snorig och jättetråkig.

Idag när vi var ute på långpromenad skötte sig lillhunden väldigt bra. Och jag blev lycklig när jag mötte en människa med två hundar som höll ut på sin dida och jag höll ut på min, vilket resulterade i ett hundmöte utan tråkigt utfall. :) Älskar att möta hundägare med koll!

Det var soligt och varmt när vi gick, på hemvägen blev himlen alldeles mörk och när vi precis kommit innanför dörren började det tokregna och hagla. Sååå skönt att vi hann in och slapp det!

Sitter och väntar på att husse ska komma hem så vi kan åka och handla. Jag måste köpa hundgodis eftersom jag upptäckte att tonfiskgodiset var helt slut! Inte bra eftersom jag tänkte klickerträna lite i eftermiddag.

Ska beställa hem ny sele till vovven också, hade ju bestämt mig för en rosa hurttasele, men igår kom jag på att jag iof vill ha en julius k9 också...så tror nog det får bli en sån istället...hmm..kanske? Beslutsångest!! Får nog fundera ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar