4 nov. 2013

Kloklipp

Ninja älskar verkligen Mush, så fort jag tar fram en sån köttbulle på tining blir hon helt tokig! Kan knappt slappna av, hon vill ju ha den DIREKT! Jag blandar fortfarande Mush och Acana, mest för att magen ska vänja sig och sen för att torrfodret ska ta slut. Det blir nog så att jag går över helt på Mush. Bra och smidigt foder, som inte kostar skjortan. Helt perfekt!

Idag klipptes det klor här hemma. Husse klippte och jag höll i Ninja, och mutade med lite godis. Skönt att ha en hund som tycker att det är helt okej att få klorna klippta. Man har ju hört om hundar som skriker, bits och ålar, och deras stackars hussar och mattar som inte vet hur dom ska lösa det. Vissa måste ju t.o.m. åka med hunden till veterinären för att få den sövd innan kloklipp. Det är jag himla glad att jag slipper!

Jag vill förresten gå på rallylydnadskurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar