4 jan. 2013

Dumma blogg!

Blir snart tokig på bloggen som helt plötsligt vägrar att ladda upp bilder! Grymt irriterande! Så nu bloggar jag från mobilen...hoppas det funkar bättre...

Idag fick jag paket hem i brevlådan. En bok som jag har velat ha hur länge som helst.
Handling - att visa hund på utställning.
Vi får väl se om jag lär mig något nytt och användbart. ;)

Ninja ligger och toksover efter en långprommis som resulterade i massivt skällande och morrande. Puh...
Men ska bli ändring på det nu. Nytt år med nya tag! Kollade tidigare idag efter hundkurser som finns i närheten. Funderar på en hundmöteskurs. Det skulle vi behöva tror jag...

I vår ska vi testa på blodspår, jag längtar som en tok! Ska bli kul att testa. :)

Nu ska jag läsa lite i nya numret av Härliga Hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar