6 jan. 2013

Jag behöver en väska!

Nu har jag kommit fram till att jag behöver en hundväska. Trodde väl aldrig att jag skulle yttra dom orden, haha! :) Har varit iväg och hälsat på husses syster och sambo i deras nya lägenhet igår till idag, och då slog det mig att jag behöver en hundväska. Hur praktiskt som helst att ha när man åker bil ju t.ex. Då kan hon sitta/ligga i den fast hon är fastspänd i sin bilsele. Ta med hem till folk så hon får en trygg plats att ligga på/i. Jag slipper bära på transportburen vi har nu, som är för stor för bara en hund och är för fyrkantig och allmänt jobbig att ha i bilen.

Så nu sitter jag och dreglar efter snygga väskor. Dom jag fastnar för är tyvärr lite för dyra för min budget just nu. :( Så kollar såklart runt på billigare alternativ också. Men dom billigare som är någorlunda snygga finns ju inte i lager någonstans! Sjukt irriterande! Men eftersom det inte är någon jättebrådis med väska så kan jag kolla runt ännu mer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar