4 juni 2013

Plask plask

Igår jobbade husse natt, så jag och Ninja sov över hos "mormor". Ninja är van att sova borta så det var inga problem alls. Mestadels av natten sov hon inne hos  mig, men självklart var hon ju tvungen att kolla läget i "mormors" sovrum också. :)

Idag har det bara varit kallt, regnigt och tråkigt. Ninja har bara sovit och vill inte alls gå ut. Ganska skönt tycker jag som helst ligger i soffan och tittar på tv en sån här dag. ;)

Imorgon borde det väl bli lite bättre väder hoppas jag. På torsdag är det utställning, får väl se om vi åker dit och miljötränar lite. Självklart vill jag se lite vavvor också såklart!

2 kommentarer:

  1. Tror du den svarta blir bra för Molly då? :) Den är inte för hård tänkte jag? Jag tänkte nämligen såhär:
    - Jag ska använda den som aktiveringsleksak alltså smeta in leverpastej, färskfoder, mjukost eller liknande. Det ska inte vara en tuggleksak för henne.
    - Om hon vill tugga på den så ska den vara tålig för Molly har bitit sönder många leksaker jag har köpt. Dom har hållit en dag eller en vecka och sedan har jag varit tvungen att kasta dom så kände att jag ville ha en mycket tålig Kong helt enkelt.

    Det kommer inte skada hennes tänder hoppas jag? :/

    SvaraRadera
  2. Ja, för säkerhets skull får det bli en aktiveringsleksak :) Då kommer hon koncentrerar sig mer på att få ut det smarriga än att bita på den. Det blir nog super för oss!
    Tack :)

    SvaraRadera