22 juni 2012

Midsommar


Ninjafart
Länge sen jag skrev nu, vilket "mormor" påpekade idag. :) Har varit fullt upp då vi (husse) bl.a. nätat in hela tomten så hundarna ska kunna springa runt.
Eftersom nätet inte räckte runt hela staketet lyckade Ninja rymma 2 eller 3 gånger igår. Jäkla hund! Hon hittade minsann alla små hål, där inte husse och matte trodde att hon skulle lyckas ta sig igenom. Men tji fick vi!

Midsommar idag, vilket vi inte firat något speciellt förutom lite god mat och glass till efterrätt. :) Hundarna har busat runt på tomten ett tag, utan att Ninja rymde. Hoppas på att alla små hål är borta nu. Men däremot hittade hon en stor klunga med brännässlor, vilket resulterade i en hoppande och haltande hund...Min lilla, lilla toka! :)
Husse var också med och busade, själv låg jag på gräsmattan med kameran i högsta hugg...iaf ett tag..för sen kom myggen och nu har jag flera hundra myggbett... :(

Lejonet i högsta hugg!
Bus med husse!

Nu ska vi gå ut en sväng och hundarna ska få lite mat, Ninja sitter bredvid mig och säger att hon snart hungrar ihjäääääl om hon inte får mat snart! :)

Ha en fortsatt trevlig midsommar alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar