12 maj 2013

Trött efter utställningen

Både jag och Ninja är supertrötta efter en lång dag på utställningen. Ninja skötte sig till min förvåning helt perfekt! :) Iof satt vi ju bara vid ringkanten och tittade på alla vovvar, men ändå! Vi satt på en filt och hon låg och slappade i solen. Ibland fick hon för sig att tigga varmkorv och mackor av folk som satt bakom, men det gjorde liksom ingenting. Jag var bara lycklig över att hon var så lugn och trygg. :)
 
Det var så mycket (långhåriga) vavvavalpar där så jag blev helt sjuk. Har helt glömt bort hur små dom faktiskt är! Sötnötter! :)
 
Nu har husse åkt till jobbet och vi ligger och slappar i soffan. Sååå skönt att bara slappa ibland. Hunden kommer nog sova hela kvällen, det tar på krafterna att vara på utställning.
 
 

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag och bra träning för Ninja :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen superträning! Så stolt över min lilla tjej! :)

      Radera